Zarządzanie projektami

Twórz własne projekty i zadania. Kontroluj budżet i stopień realizacji zadań na każdym etapie prac. Korzystaj z raportów umieszczonych w kalendarzu.

Zarządzanie projektami
Zaawansowane tabele raportowe

Zaawansowane tabele raportowe

Możesz spojrzeć na raporty uwzględniając zaangażowanie konkretnych osób
w realizowane projekty zadaniowe. Masz możliwość dowolnej konfiguracji wyglądu raportu - projektowo, osobowo, godzinowo czy budżetowo.

Integracje

TimeCamp jest zintegrowany z ponad 50 narzędziami do pracy grupowej. Z aplikacji takich jak Jira, Asana, Basecamp, Trello możemy automatycznie pobrać zadania nad którymi pracujesz.

Lista integracji
Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna

dzięki aplikacji działającej na urządzeniach mobilnych z systemem Android lub iOS Twoi pracownicy działając w terenie lub pracując poza komputerem mogą mierzyć czas pracy nad projektami, zadaniami, dla klientów.

Chcesz wiedzieć więcej? Porozmawiajmy!

Umów się na 20-minutowe demo online.