FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czym jest TimeCamp?

TimeCamp jest oprogramowaniem którego celem jest poprawa obszaru zarządzania czasem pracy jego użytkowników. Narzędzie dostarcza pracownikom i menedżerom informacji o tym, ile czasu w ciągu dnia poświęcili na aktywności, projekty lub procesy: komunikację, prace nad dokumentami, spotkania, rozmowy telefoniczne, przeglądanie Internetu. Intuicyjne raporty pozwalają ludziom szybko wyciągać wnioski na temat tego jak wykorzystywali czas. W efekcie wdrożenie narzędzia pozwala użytkownikom podnosić własną efektywność, skupiać się na najważniejszych sprawach oraz dokładniej rozliczać z pracownikami i klientami przepracowany czas.

Praca na komputerze to nie jest jedyna aktywność, w jaki sposób rozliczać resztę przepracowanego czasu? Czy mogę w systemie ewidencjonować urlopy i delegacje?

System daje pracownikom szerokie możliwości szybkiego rozliczania czasu spędzonego poza komputerem. Integracja z kalendarzem pozwala na pobranie z niego do raportów TimeCamp zaplanowanych spotkań. Pracownicy mogą również ręcznie raportować aktywności poza komputerem, zgłaszać do przełożonych wnioski urlopowe, raportować szkolenia, delegacje i wyjazdy do klientów. Aplikacja mobilna umożliwia raportowanie czasu spędzonego na projektach i zadaniach w terenie.

W jaki sposób system rejestruje dane i gdzie mogę zapoznać się ze statystykami?

Na komputerze użytkownika należy zainstalować aplikację, która rejestruje czas pracy. Aplikacja co 5 minut wysyła dane na serwer, a następnie prezentuje statystyki w formie raportów dostępnych w przeglądarce internetowej.

Czy TimeCamp rejestruje treść korespondencji, wciskane klawisze?

System nie rejestruje treści korespondencji, loginów, haseł i klawiszy wciskanych na klawiaturze. Głównym zadaniem naszego narzędzia jest podnoszenie efektywności, nie szpiegowanie pracowników.

Jak licencjonowany jest system?

System jest wdrażany w dwóch modelach:

  • SaaS - koszt wdrożenia uzależniony od ilości pracowników objętych działaniem systemu, rozliczanie abonamentowe, umowa na 12 miesięcy lub czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia;
  • Enterprise - koszt wdrożenia uzależniony od ilości pracowników objętych działaniem systemu, zakup licencji dożywotniej. Cena uwzględnia wsparcie techniczne i aktualizacje przez 12 miesięcy od momentu wdrożenia. Koszt przedłużenia asysty serwisowej po roku od wdrożenia to 20% wartości zakupionych licencji.

Po co mi TimeCamp w firmie?

TimeCamp dostarczy Tobie i całym zespołom w Twojej firmie informacji o czasie spędzonym na konkretnych zadaniach w pracy w odniesieniu do realizowanych projektów. Narzędzie jest intuicyjne i pozwala szybko raportować czas poświęcony na poszczególne aktywności. Po wdrożeniu naszego oprogramowania, otrzymasz dokładną informację o tym, ile czasu zajęła Tobie i Twojemu zespołowi realizacja danego zadania, dzięki czemu Twoja firma będzie mogła dokładniej rozliczać się z klientami oraz usprawniać procesy wewnątrzfirmowe.

Chcesz wiedzieć więcej? Porozmawiajmy!

Umów się na 20-minutowe demo online.