Dzienny widok przypomina prostą tabelę. Każdy wers jest zarezerwowany dla osobnego wpisu czasowego, który możesz dodać ręcznie lub uruchomić i zatrzymać stoper.

Aby dodać nowy wpis czasowy, użyj modułu na górze. Wybierz zadanie, do którego chcesz zapisać czas (1), następnie wprowadź czas trwania Twojej pracy nad wybranym zadaniem (2). Kliknij zielony przycisk (3). Gotowe!

Możesz także korzystać ze stopera. Po prostu kliknij „Start stopera” i zatrzymaj, gdy przyjdzie na to czas.

Gdy najedziesz kursorem na wiersz z wpisem, zauważysz, że znajduje się tam klika ikonek. Do wpisów możesz też dodawać notatki uszczegóławiające.

     Symbol Opis
Pokazuje aktywności komputerowe zarejestrowane przez aplikację komputerową; te aktywności możesz przydzielać do różnych zadań.
Znacznik tego, czy dany projekt jest płatny, czy nie.
Otwórz historię wpisu czasu.
Pokaż raport dla tego zadania.
Usuń wybrany wpis.

Możesz łatwo połączyć ze sobą dwa wpisy poprzez użycie metody „przeciągnij i upuść”.

Jeśli używasz aplikacji desktopowej, będziesz miał też opcję nieprzypisanych aktywności komputerowych. Kiedy klikniesz w tę sekcję, rozwinie się lista z aktywnościami. Możesz poprzypisywać je poprzez użycie „przeciągnij i upuść” albo klikając w przycisk „przenieś aktywności”.

Edytowanie istniejących wpisów

Jeśli chcesz edytować istniejący już wpis, kliknij w wybraną przez Ciebie opcję – możesz edytować wszystkie 3 pola (czas trwania / od / do). Kolejność w jakiej edytujesz, ma znaczenie.

Np. jeśli chcesz zmienić czas „od” kliknij najpierw w czas startu, potem w czas trwania, a czas zakończenia wpisu ustawi się automatycznie.


                  

Czy artykuł był pomocny?

1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...