TimeCamp pozwala na odtworzenie szczegółowej struktury organizacyjnej. Możesz utworzyć wiele podgrup, w których umieścisz wybranych użytkowników oraz ograniczysz dostęp do ich raportów dla konkretnych Menedzerów.

Dodatkowo każda podgrupa może mieć odrębne Ustawienia. Domyślnie podgrupy dziedziczą ustawienia z grupy nadrzędnej.

Aby dodać podgrupy zaloguj się na konto administracyjne. Wejdź w Ustawienia (1), a następnie w zakładkę „Zarządzaj użytkownikami” (2). Kliknij na przycisku „Dodaj grupę lub komórkę organizacyjną” (3).

groups1

Wprowadź nazwę podgrupy i wybierz komórkę nadrzędną.

groups2

Przenoszenie użytkowników między grupami

Aby przenieść użytkownika do innej grupy, przejdź do Ustawień i zakładki „Zarządzaj użytkownikami”. Następnie kliknij na nazwie wybranego użytkownika na liście.

groups3

Na podstronie z ustawieniami użytkownika odnajdź pole „Grupa/komórka organizacyjna”. Tu z listy rozwijanej wybierz nową grupę oraz Zapisz ustawienia.

groups4


Czy artykuł był pomocny?

1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...