Aplikacja desktopowa daje Ci wiele możliwości efektywniejszego rejestrowania swojego czasu pracy – zarówno aktywności komputerowych, jak i pracy w projektach. Główne funkcje tej aplikacji to:

  1. Rejestruje czas pracy na komputerze i zbiera aktywności. Dzięki temu, możesz generować różnorakie raporty, które pozwolą na kontrolowanie działań zespołu i swoich, dotyczących aktywności komputerowych (jakich aplikacji używaliście, jakie strony odwiedzaliście, czas włączenia/wyłączenia komputera, poziom efektywności etc. ).
  2. Możesz rejestrować czas do projektów przy użyciu dwóch modułów: ręcznego i automatycznego.
  3. Aplikacja desktopowa jest uwidaczniana poprzez przyjazny widżet, który pozwala Ci na szybkie „przemieszczanie się” pomiędzy zadaniami i projektami.

Windows:

                              task_widget

 MacOS:

Jest klika rzeczy, o których musisz pamiętać, zanim zaczniesz używać naszej aplikacji:

  •  nie ma interfejsu i funkcji takich, jak ma TimeCamp w wersji webowej (zawsze możesz zalogować się na stronie),
  • z poziomu aplikacji, nie możesz dodawać notatek do wpisów czasowych,
  • synchronizacja między interfejsem webowym i desktopowym trwa 5 minut,
  • żeby zmieniać ustawienia aplikacji komputerowej, przejdź w wersji webowej do Ustawień>Dodatków>Aplikacji desktopowej,
  • możesz pobrać ją na MacOs, Windows i Linux (dla Linuxa pobierz pakiet – zawiera pakiet .deb oraz skrypt instalacyjny, który musisz uruchomić za pomocą terminala; obejmuje instalację wszystkich pakietów wymaganych do uruchomienia TimeCamp)

Czy artykuł był pomocny?

1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...