Nowości

Zarządzaj zadaniami prościej i szybciej dzięki integracji z ZOHO CRM!

Dodane przez Lipiec 11, 2019 Brak komentarzy

Mamy dla Was wspaniałą informację – od dziś zarządzanie zadaniami i mierzenie czasu pracy stało się jeszcze prostsze! 

Zoho CRM jest jednym z najpopularniejszych na rynku narzędzi, używanym przez ponad 150 tysięcy firm na całym świecie. Doskonale wiemy, że część naszych klientów używa również Zoho CRM, stąd też pomyśleliśmy, warto pomóc im usprawnić ich pracę. Koniec z kopiowaniem i wklejaniem nazw projektów…

Czas na integrację TimeCampa z Zoho CRM!

 

Chcesz coś zaimportować? Śmiało!

Zdecyduj sam, na podstawie czego chcesz mierzyć czas – do kontaktów, kont, transakcji, zamówień lub zadań. Dane zaimportowane z Zoho CRM pojawią się natychmiast w Twoim koncie TimeCamp w formie zadania w dziale “projekty”. Dzięki temu będziesz w stanie mierzyć czas, tworzyć raporty, generować faktury i użyć wszystkich innych oferowanych przez TimeCamp funkcji!

 

Ale to nie wszystko!

Co najważniejsze, integracja TimeCamp z Zoho CRM jest bezpośrednia – aby połączyć obie aplikacje, nie jest konieczne użycie żadnego zewnętrznego narzędzia. Wszystko po to, aby zminimalizować ryzyko tego, że coś pójdzie nie tak oraz by integracja nie wymagała zakładania dodatkowego konta na innych stronach internetowych. Twoje dane są w stu procentach bezpieczne!

 

Nie zwlekaj i wypróbuj integrację już dziś!

Wystarczy tylko kilka kliknięć, aby połączyć TimeCamp z Zoho CRM. Zajrzyjcie też do artykułu w naszej Bazie Wiedzy – znajdziecie tam cały proces integracji opisany krok po kroku. W razie jakichkolwiek wątpliwości, skontaktujcie się z naszym działem pomocy!