13 marca, 2024

Lista obecności online – jak prowadzić elektroniczną ewidencję czasu pracy?

Lista obecności online – jak prowadzić elektroniczną ewidencję czasu pracy? Obowiązek dokładnego ewidencjonowania czasu pracy pracowników przez pracodawcę jest usankcjonowany prawnie poprzez przepisy kodeksu pracy. Nie jest jednak jasno zapisane, w jaki sposób proces sprawdzania obecności pracowników miałby wyglądać, właściciele zakładów pracy mają zatem pewną dowolność w egzekwowaniu tej... Read the story
mierzenie czasu pracy
Time Tracking

Mierzenie czasu pracy w praktyce – jak i czym robić to skutecznie?

Mierzenie ile czasu zajmuje ukończenie danego zadania umożliwia dokładniejsze planowanie godzin pracy dla przyszłych projektów. Ponadto, zmierzony czas ułatwia rozliczanie pracowników zatrudnionych w oparciu o stawkę godzinową i tworzenie dokładnych list płac. Dlaczego zatem wciąż temat rejestracji czasu pracy wzbudza wątpliwości, głównie wśród pracowników? Jak skutecznie mierzyć czas pracy... Read more
jak-priorytetyzowac-zadania
Lista obecności online – jak prowadzić elektroniczną ewidencję czasu pracy?
Narzędzia, Praca, Zarządzanie czasem

Lista obecności online – jak prowadzić elektroniczną ewidencję czasu pracy?

Lista obecności online – jak prowadzić elektroniczną ewidencję czasu pracy? Obowiązek dokładnego ewidencjonowania czasu pracy pracowników przez pracodawcę jest...

Read more
Mierzenie czasu pracy w praktyce – jak i czym robić to skutecznie?
Time Tracking

Mierzenie czasu pracy w praktyce – jak i czym robić to skutecznie?

Mierzenie ile czasu zajmuje ukończenie danego zadania umożliwia dokładniejsze planowanie godzin pracy dla przyszłych projektów. Ponadto, zmierzony czas ułatwia...

Read more
Narzędzia do pracy zdalnej dla twojego zespołu
Narzędzia

Narzędzia do pracy zdalnej dla twojego zespołu

Praca zdalna może być trudna bez odpowiednich narzędzi. Sprawdź 9 ciekawy programów do pracy zdalnej, które zwiększą Twoją efektywność.

Read more
Monitoring komputera pracownika – czym jest i jak go wprowadzić w mojej firmie?
Time Tracking

Monitoring komputera pracownika – czym jest i jak go wprowadzić w mojej firmie?

Popularność pracy zdalnej ma się świetnie, zwłaszcza w przypadku pracy biurowej. Coraz więcej pracodawców oferuje swoim pracownikom zdalne wykonywanie...

Read more
Czym jest zadaniowy czas pracy i jak go rozliczać?
Narzędzia, Praca, Zarządzanie czasem

Czym jest zadaniowy czas pracy i jak go rozliczać?

Czym jest zadaniowy czas pracy i jak go rozliczać? Zadaniowy czas pracy polega na tym, że pracodawca zleca zadania...

Read more
Najlepsze programy do liczenia godzin pracy. Poznaj 7 najlepszych aplikacji!
Narzędzia

Najlepsze programy do liczenia godzin pracy. Poznaj 7 najlepszych aplikacji!

Programy do liczenia godzin pracy to narzędzia, które w automatyczny sposób ewidencjonują przepracowany czas. Pozwala nie tylko zaoszczędzić mnóstwo...

Read more