Wywiady z klientami

O tym jak automatyczny monitoring projektów pomógł biurze rachunkowemu Trames oceniać opłacalność pracy dla poszczególnych klientów

Dodane przez Październik 12, 2017 Brak komentarzy

TimeCampa używają tysiące firm na całym świecie – od jednoosobowych biznesów po wielkie korporacje i agencje. Niezmiernie ważny jest dla nas feedback od każdego usera. Dziś publikujemy rozmowę ze Sławomirem Jamrozikiem właścicielem biura rachunkowego Trames, który już od ponad dwóch lat korzysta z naszego oprogramowania.

Jak to się stało że trafił Pan na TimeCamp?

Bardzo potrzebowaliśmy jakiegoś rozwiązania, które pozwoliłoby nam zliczać czas pracy. Przed timecampem opieraliśmy się na danych szacunkowych, korzystając z bardziej tradycyjnych form zliczania pracy nad konkretnymi klientami, potrzebowaliśmy czegoś bardziej miarodajnego.

Czytaj więcej: Case Study: W czym TimeCamp okazał się lepszy od Toggl’a czyli wywiad z naszym klientem

Jak korzystacie Państwo z TimeCampa?

Przede wszystkim korzystamy z automatycznego trakowania czasu, rzadziej z manualnego, gdyż oczywiście jest on obarczony większym błędem związanym z czynnikiem ludzkim, który mu w odpowiednim czasie włączyć start i stop w timecampie. Automatyczne trackowanie jest dla nas znacznie lepsze. Dodam do tego że jako biuro księgowe wyliczamy czas pracy naszych pracowników przy konkretnych projektach, które w naszym przypadku, oznaczają naszych klientów. Bywa tak, że jednego klient obsługuje kilka osób, i odwrotnie, jedna osoba pracuje nad kilkoma projektami. To taka struktura zadaniowa w formie macierzy.

automatyczne-monitorowanie-komputera

A z jakich dodatkowych funkcji Państwo korzystacie?

Oczywiście, oprócz korzystania z opcji monitorowania pracy, korzystamy z raportów pracy osób w podziale na różne projekty. Jest to informacja wewnętrzna, i choć nie pokazujemy jej naszym klientom, stanowią podstawę do oceny rentowności naszej pracy i nawet ewentualnych negocjacji stawek z klientami. Próbowaliśmy także kilkukrotnie mierzenia czasu z Trello, ale jednakże wolelibyśmy taką funkcję wbudowaną w timecampie. Nie korzystamy z funkcji generowania faktur z poziomu timecampa.

Czy były jakieś problemy z wdrożeniem TimeCampa?

Żadnych. W trakcie trwania tej ponad dwuletniej współpracy, potrzebowaliśmy kilka razy skontaktować się z supportem, ale oceniam taki kontakt jako naturalną konsekwencję używania programu. Zresztą, bardzo dobrze oceniam sam suport i mogę przyznać, że nie było z samym oprogramowaniem żadnych problemów.

Sławomir Jamrozik
Właściciel Trames.pl