Najlepsze programy typu „lista zadań” z kalendarzem do usprawnienia pracy zespołu

  • 12 marca, 2019
  • by admin
  • No comments

 

Spis treści:

Dlaczego warto zintegrować oprogramowanie typu „lista zadań” z kalendarzem?
# TimeCamp Planner
# Trello
# Zenkit
# Plan
# Todoist
# Things
# Moo.do

 

Dlaczego warto zintegrować oprogramowanie typu „lista zadań” z kalendarzem?

 

Kalendarz organizuje życie ludzi od prawieków. Kiedyś zależały od niego wysiewy czy zbiory, dziś poszerzył zakres swojej funkcjonalności, dygitalizując się, i jest obecnie jednym z najpopularniejszych narzędzi do organizujących życie prywatne i zawodowe. Pomaga ludziom nie tylko zaplanować porządek dnia czy, ale i pamiętać o rzeczach do zarobienia, przez co usprawnienia pracę.

Green Note Card and Four Scrabble Tiles on Gray Surface

Jednym z najpopularniejszych rozwiązań w dziedzinie organizacji pracy jest iCal, technologia integracji aplikacji z kalendarzem. Jednym z najpopularniejszych typów aplikacji podlegających takiej integracji jest oprogramowanie typu „lista zadań”.

Integracja oprogramowania typu „lista zadań” z kalendarzem przynosi wiele korzyści. Technologia iCal pozwala na wykonywanie czynności w sposób inteligentny i efektywny poprzez lepsze zarządzanie zadaniami i projektami, rozdysponowywanie zasobami, rozważniejsze planowanie. Co więcej, jest również świetnym sposobem na śledzenie dostępności pracowników i wgląd do wszystkich informacji w jednym miejscu.

Niezależnie od tego, czy masz hopla na punkcie planowania, czy może jesteś menedżerem, który musi monitorować i zarządzać pracą zespołu, chcąc Ci pomóc, przygotowaliśmy listę najlepszych programów typu „lista zadań” z kalendarzem, która może znacznie ułatwić ci życie.

TimeCamp Planner

TimeCamp Planner to innowacyjne i intuicyjne narzędzie do zarządzania zadaniami z czatem, będące zaawansowanym połączeniem Slacka i Trello. To oprogramowanie nie tylko pomaga w zarządzaniu projektami i zespołem, ale także usprawnia komunikację i procesy zachodzące w firmie. Funkcje TimeCamp Planner sprawiają, że jest to jedno z najlepszych programów do pracy z kalendarzem, ponieważ masz wszystko w jednym miejscu:

  • Trzy tablice w jednym miejscu – panel zespołu i pokoi (różne kanały), czat oraz listę kart z zadaniami
  • Można łatwo przekształcić część rozmowy w zadanie
  • Panel z zadaniami pozwala zobaczyć wszystkie projekty w jednym miejscu
  • Każde zadanie można łatwo skonfigurować – można ustawić datę, przypisać do zadania ludzi, dodać tagi, opis, pliki, komentarz. Daje to możliwość bycia na bieżąco z postępem realizacji zadań
  • Udostępnianie plików w różnych formatach
  • Przestrzeń robocza pozwalają na tworzenie wielu przestrzeni, jeśli np. pracujesz dla różnych organizacji lub masz różnych klientów
  • Przyjemny i intuicyjny interfejs

Cennik:

  • BEZPŁATNY dla małych firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność
  • Wersja PREMIUM dla średnich i dużych i firm – 5$ /użytkownik/miesiąc

Przenieś swoją firmę na wyższy poziom.

Zarejestruj się na TimeCamp Planner już dziś!

 

Trello

Trello jest jednym z najpopularniejszych i najlepszych darmowych programów. Możesz z niego korzystać w pojedynkę lub z zespołem, a nawet z całą firmą. Aplikacja jest również jednym z najlepszych programów typu ,,lista zadań’’ z kalendarzem, ponieważ wszystkie procesy zachodzą wszystko w jednym miejscu. Korzystając z Trello, usystematyzujesz organizację pracy i będziesz miał przejrzysty obraz wszystkich projektów:

  • Twórz tablic dla różnych zespołów
  • Dostosuj ustawienia kart i zapętl je dla powtarzających się zadań
  • Dodawaj komentarze, przesyłaj załączniki do plików, twórz listy kontrolne, dodawaj etykiety i terminy płatności
  • Zaproś do współpracy tyle osób, ile potrzebujesz
  • Trello posiada szeroką listę power-upów, które pomogą usprawnić pracę i współpracę
  • Powiadomienia wewnątrz aplikacji, za pośrednictwem poczty elektronicznej, powiadomienia na pulpicie poprzez przeglądarkę lub powiadomienia typu ,,push” w telefonie komórkowym
  • Wyszukiwanie, filtrowanie i etykiety ułatwiające nawigację

Cennik:

  • Bezpłatny dla nieograniczonej liczby projektów i użytkowników
  • Plan Biznes – cena za użytkownika / miesiąc $999 (rozliczenie roczne

Zobacz integrację aplikacji TimeCamp z Trello!

Wunderlist

Wunderlist to świetne narzędzie do komunikacji, zarządzania i dzielenia się informacjami na temat codziennych zadań czy spotkań, zarówno tych zawodowych, jak i prywatnych. Delegacja? Lista zakupów? To nieważne! Wunderlist posiada funkcje, które pozwalają łatwo uporządkować dzień w domu czy pracy:

  • Grupowanie list w foldery
  • Dzielenie się się listami z zespołem, przyjaciółmi lub rodziną
  • Zmiana e-maili w listy
  • Dodawanie rzeczy z Internetu do Wunderlisty
  • Dodawanie przypomnień i wyznaczanie terminów realizacji
  • Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia

Cennik:

  • Aplikacja jest bezpłatna

Zenkit

Zenkit to także jeden z najlepszych programów do planowania pracy z kalendarzem. Dzięki swoim rozbudowanym funkcjom jest to również dobre oprogramowanie do zarządzania projektami:

  • Globalny kalendarz, aby zobaczyć różne projekty w jednym miejscu
  • Zadania zespołowe ułatwiające współpracę
  • Śledzenie aktywności w czasie rzeczywistym
  • Powiadomienia w celu uzyskania potrzebnych informacji
  • Listy zadań do wykonania
  • Listy kontrolne
  • Wyszukiwanie globalne
  • Integracje
  • Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia

Cennik:

  • Użytkownik prywatny – bezpłatny
  • Plan Plus – 9$ miesięcznie za każdego członka w zespole
  • Plan Enterprise

Plan

Plan jest połączeniem oprogramowania do zarządzania projektami i kalendarza. To również rewelacyjny program do tworzenia list rzeczy do zrobienia. Aplikacja pomaga śledzić pracę zespołu, lepiej współpracować i dysponować godzinami pracy. Narzędzie oferuje

  • Zadania z wieloma opcjami, które można dowolnie modyfikować, na przykład, tworzyć powtarzające się zadania, wyznaczać terminy realizacji zadań, dodawać podzadania, sporządzać notatki, itp.
  • Spotkania
  • Listy rzeczy do zrobienia z widokiem typu Kanban
  • Kalendarze zawierające wszystkie ważne daty i informacje
  • Osobiste i zespołowe panele nawigacyjne, ułatwiające dostęp i monitorowanie postępów prac zespołu
  • Integracja z narzędziami zewnętrznymi

Cennik:

  • Dla zespołów – darmowy, 1-4 członków
  • Premium – $6.67 użytkownik/mc, 5+ członków

Todoist

Todoist to program typu ,,lista zadań’’ ze zintegrowanym kalendarzem. Narzędzie to pomoże Tobie i Twojemu zespołowi zapamiętać wszystkie ważne dla Was rzeczy, abyście mogli skupić się na tym, co naprawdę ma znaczenie:

Możesz tworzyć zadania i dostosowywać je do własnych potrzeb – nadawać im nazwy, ustalać terminy lub powtarzalne terminy, organizować zadania w projekt, nadawać mu priorytet, oznaczać go etykietą, itp.

  • Pozwala na nadanie priorytetu poszczególnym zadaniom, nadanie im różnych kategorii, przypisanie do nich osób i ustalenie terminów realizacji
  • Możliwość monitorowania produktywności i mierzenia wydajności swoich użytkowników
  • Tworzenie podzadań i podprojektów
  • Przypomnienia
  • Powiadomienia dotyczące lokalizacji
  • Wyznaczanie dziennych i tygodniowych celów oraz wizualizację trendów wydajności
  • Liczne integracje

Cennik:

  • Bezpłatny
  • Plan Premium – 3 € miesięcznie, rozliczane rocznie
  • Plan Biznes dla zespołów – 5 € za użytkownika miesięcznie, rozliczane rocznie

Zobacz integrację TimeCamp z Todoist!

Things

To oprogramowanie do samodzielnej pracy ze zintegrowanym kalendarzem jest dostępne tylko dla urządzeń Mac, iPhone, Apple Watch i iPad. Things to wspaniały menedżer zadań, który może pomóc Tobie oraz Twojemu zespołowi lepiej się zorganizować i planować, a to dzięki:

  • Kalendarze osobiste, rodzinne, zawodowe
  • Dynamiczne powiadomienia i przypomnienia
  • Listy rzeczy do zrobienia w najbliższym czasie, pokazujące w porządku dziennym wszystko, co należy zrobić: zaplanowane zadania do wykonania, powtarzające się zadania do wykonania, terminy i wydarzenia kalendarzowe
  • Nagłówki do tworzenia kategorii, itp.
  • Listy kontrolne
  • Integracje

Cennik:

  • Things dla komputerów Mac – 49,99 USD
  • Things na iPhone’a – 9,99 USD
  • Things na iPada 19,99 USD
  • Things na Watcha – 9,99 USD

Moo.do

Niniejsza aplikacja łączy funkcje organizatora zadania, poczty elektronicznej i kalendarza. Możesz ją dostosować do swoich potrzeb i stworzyć jednolity system, w którym będziesz mógł monitorować wszystkie informacje, terminy i zadania. Te trzy główne elementy – zadania, e-mail i kalendarz – umożliwiają pracę z poziomu jednego panelu. Oto co Moo.do.ma do zaoferowania:

  • Zarządzanie zadaniami w dowolnej, pasującej użytkownikowi formie
  • Wyszukiwanie i filtrowanie zadań
  • Dodawanie zawartości e-maili do listy rzeczy do zrobienia lub listy projektów
  • Wbudowany kalendarz
  • Dostosowywanie tablicy do własnych potrzeb – GTD, E-mail+GTD, Kanban, Agenda+Calendar, Zarządzanie projektami

Cennik:

  • Plan nasic – bezpłatny
  • Plan Premium – 4,08 USD/miesiąc w rozliczeniu rocznym
  • Plan Premium – miesięcznie 5 USD/miesiąc
admin