Integracja TimeCamp z programem Trello

  • 11 października, 2013
  • by admin
  • No comments

Czy miałeś kiedyś problem z zapamiętaniem swoich pomysłów i zadań? Popularne żółte karteczki zajmują miejsce i lubią się gubić. Narzędzie Trello jest systemem, który działa w sieci internetowej i nie zajmuje fizycznie przestrzeni. Pozwala zbierać wszystkie potrzebne dane w jednym miejscu i pozwala mieć wszystko na oku. Trello to świetne narzędzie do zarządzania projektami dla pojedynczych osób jak i dla całych grup.

Jesteśmy zadowoleni, że możemy przedstawić bezposrednią integrację TimeCamp z Trello!

Minotorowanie czasu dla zadań w Trello jest niezwykle proste dzięki rozwiązaniu Power-up!

Jak używać tego programu? Jest to bardzo proste. Trello organizuje twoje projekty i pomysły na zdalnym pulpicie. Wystarczy, że spojrzysz na ekran Trello, żeby zobaczyć nad czym pracujesz i co masz w planach do zrobienia. To może być cokolwiek – od listy zakupów aż po plan wystartowania kampanii z nowym produktem.

Każda karta jest zbudowana z listy, która może być rozpatrzona jako zadanie. Lista zawiera zadania, podzadania i pomysły. To Ty decydujesz o strukturze swojego Trello.

Źródło: lifehacker.com

Integracja z TimeCamp umożliwia zliczenie czasu spędzonego nad każdym zadaniem. Każda z kategorii z kart będzie automatycznie importowana z Trello. Tak, że jest możliwość dodania godzin do twoich projektów. Dla przykładu Trello może pomóc Tobie w planowaniu przyszłej pracy, wysłaniu dokładnej faktury do Twoich klientów lub nawet oszacować zyskowność projektu. Żeby sprawdzić integracje z Trello, wystarczy podążać poniższymi krokami:

1. Stwórz konto na https://www.timecamp.pl/

2. Zaloguj się na panelu użytkownika.

3. Przejdź do ustawień – Dodatki (Add-ons).

4. Wybierz opcję Trello z menu po lewej stronie i wciśnij guzik “Enable the integration”.

trello

5. Zostaniesz przekierowany do aplikacji Trello i zostaniesz poproszony o potwierdzenie
włączenia integracji. wciśnij zielony guzik “Allow”.

trello

6. Następnie zostaniesz ponownie przekierowany na stronę TimeCamp. Wybierz,  które karty chcesz, żeby były zliczane w TimeCamp. Zaznacz je i wciśnij przycisk  “Synchronize now”.

7. Po kilku sekundach zostaniesz przeniesiony na zakładkę Timesheet. Następnie przejdź na zakładkę po lewej stronie o nazwie Projekty i Zadania. w tym momencie można zauważyć, że wybrane karty zostały już zainstalowane pod nazwą Trello. Karty są zorganizowane w taki sposób, że są podzadaniami do projektu.

Teraz wystarczy, że przejdziesz do zakładki Timesheet i zaczniesz pomiar czasu konkretnej karty ręcznie lub automatycznie. Wystarczy że wybierzesz słowa kluczowe i możesz już teraz zacząć automatyczny pomiar projektów.

admin